dc.contributor.editor | Fenczyn, Jan | |
dc.date.created | 2020 | |
dc.date.issued | 1994 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12053/849 | |
dc.description | Kopia cyfrowa, oryginał: Kraków : Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha, 1994 | pl |
dc.description.abstract | Spis treści: Słowo wstępne – s. 5; Sekcja psychologiczno-pedagogiczna: Miejsce i rola przedmiotów humanistycznych w różnych profilach kształcenia w akademiach wychowania fizycznego / Zofia Żukowska – s. 9; Funkcja pedagogiki holistycznej w kształceniu specjalistów z dziedziny kultury fizycznej / Andrzej Szyszko-Bohusz – s. 21; Podmiotowość i wrażliwość na drugiego człowieka celem pedagogiki na kierunku rehabilitacja ruchowa / Bożena Biniakiewicz – s. 27; Innowacyjny sposób prowadzenia zajęć z pedagogiki na kierunkach rehabilitacja ruchowa i wychowanie fizyczne / Alicja Bohusz-Dobosz – s. 35; Refleksje nad nowym programem nauczania psychologii na kierunkach turystyka i rekreacja krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego / Jan Fenczyn – s. 41; Proces nauczania psychologii na kierunkach turystyka i rekreacja krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego w ocenie studentów / Irena Surówka-Fenczyn – s. 47; „Praca z ciałem" i bioenergetyka oraz elementy psychoekologii - ich rola i miejsce w programach nauczania w akademiach wychowania fizycznego: potrzeby i możliwości / Dorota Zarębska-Piotrowska – s. 55; Sekcja socjologiczno-filozoficzna: Nauczanie socjologii w akademiach wychowania fizycznego u progu gospodarki rynkowej - nowe wyzwania / Halina Sekuła-Kwaśniewicz – s. 65; Socjologia w opiniach studentów krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego / Teresa Jarmuła-Kliś, Piotr Nowak – s. 73; Konwersatorium z socjologii kultury fizycznej w zamierzeniach dydaktycznych i ocenach studentów / Janusz Sulimski – s. 81; Czy politologia jest nauką humanistyczną? / Benedykt Banach – s. 87; Z filozoficznych aspektów kultury fizycznej w kontekście nauczania filozofii w akademiach wychowania fizycznego / Marek Kazimierczak – s. 97; Ćwiczenia z historii kultury fizycznej w opinii studentów (na przykładzie Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach) / Mirosław Ponczek – s. 103;: Miejsce przygotowania filozoficznego w kształtowaniu formacji intelektualnej i etycznej studenta akademii wychowania fizycznego / Janusz Ślusarczyk, Józef Waligóra – s. 109; Humanistyka a sport. Człowiek jednowymiarowy / Tomasz Sahaj – s. 115; Podsumowanie i wnioski – s. 121 | |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha (Kraków) | pl |
dc.rights | cc-not | pl |
dc.subject | SZKOLNICTWO WYŻSZE | pl |
dc.subject | PSYCHOLOGIA | pl |
dc.subject | PEDAGOGIKA | pl |
dc.subject | SOCJOLOGIA | pl |
dc.subject | FILOZOFIA | pl |
dc.subject | NAUCZANIE | pl |
dc.subject | AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO | pl |
dc.subject | MATERIAŁY KONFERENCYJNE | pl |
dc.subject.other | oswiata-pedagogika-wychowanie-szkolnictwo | pl |
dc.title | Nauczanie przedmiotów humanistycznych w akademiach wychowania fizycznego : materiały konferencji naukowej zorganizowanej przez Zakład Humanistycznych Podstaw Turystyki Katedry Psychologii Akademii Wychowania Fizycznego, Kraków, 16 października 1993 | pl |
dc.type | Book | pl |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T17:54:35Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T17:54:35Z | |
dc.relation.ispartofseries | Zeszyty Naukowe - Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie;nr 70 | |